Minun päivänkakkara-ajatukseni odottavat, että voisivat olla totta.
Miten maailma voisikin olla parempi paikka ja kauniimpi kaikille, jos sille antaisi mahdollisuuden.
Miten vaikeaa sen mahdollisuuden antaminen on, kun ei sitä osaa, vaikka kuinka yrittää.
Mutta siitä huolimatta on muutama asia, joita voi viljellä joka päivä. Eivät ne ehkä koko maailmaa pelasta mutta jonkun ihmisen päivän tai edes pienen hetken ne voivat pelastaa.
Hymy, kiitos, ole hyvä ja Olet rakas.
Jos nuo voisi vielä tehdä konkreettisesti joka päivä:
Hymy, suukko, halaus ja Olet rakas, kunnioitan Sinua ja arvostan elämääsi. Kiitän siitä hyvästä. Kiitos, että olet.
Jos konkreettisesti nuo asiat osaisi ja voisi tehdä joka päivä... maailma olisi ehkä edes rikkahippusen kauniimpi ja onnellisempi paikka. Onneksi ne voi tehdä edes virtuaalisesti ja telepaattisesti.
Mutta ehkä jonain päivänä ihmiset osaavat elää kauniisti
Siihen saakka on tyydyttävä elämään itse niin, kuin toivoisi muidenkin elävän.
Ainakin osittain.
Kauniita ajatuksia kaikkien päähän.
Mutta ehkä jonain päivänä ihmiset osaavat elää kauniisti
Siihen saakka on tyydyttävä elämään itse niin, kuin toivoisi muidenkin elävän.
Ainakin osittain.
Kauniita ajatuksia kaikkien päähän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Heräsikö ajatukset? Jaa ne meille muillekin !