sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Hetki K-18 maailmassa


Mä rakastin eilen sitä hetkeä päivällä, kun rakastelit mua, kun me rakasteltiin.
Sitä hetkeä kun sormesi hipaisivat nännejäni
Sitä hetkeä, kun pyöritit sormillasi nännien ympärillä
Sitä hetkeä rakastin, kun vihdoin otit sen suuhusi ja imit ja nuolit mut kiimaan.

Mä rakastin eilen
sitä hetkeä, kun tulit mun sisään hitaasti.
Sitä hetkeä, kun olit mun päällä ja toinen kätesi oli niskan takana ja toinen käsi kainalon alla toisella puolella
silloin, kun otit mut niin tiiviisti itseesi kiinni, että en voinut liikkua,
mutta liikuin mukana, kun liikuit hitaasti.
Sitä hetkeä, kun pidit tiukasti kiinni.
Sitä hetkeä, kun ei sattunut, vaan teki niin hyvää, oli niin hyvä olla.

Mä rakastin
Sitä hetkeä, kun tunsin sun liikkeen niin kuin se oisi ollut omani.
Kun liikutit meitä molempia kuin yhtä.
Sitä hetkeä, kun tunsin, miten olet sisällä ja kuin kaksi ihmistä olisi ollut yksi.
Sitä hidasta liikettä...
Sitä turvallista onnea.
Hetkeä, jolloin uskalsin rentoutua ja olla täysin oma itseni.
Hetkeä, jolloin meinasin alkaa itkeä vain sen hetken tunteen vuoksi.