Koin tänään jotain sellaista, mitä en ole aikaisemmin kokenut.
Istahdin pianon ääreen ja halusin soittaa. Aloitin muutamalla äänellä... kunnes pysähdyin.
Halusin soittaa enkelien kanssa. Pyysin enkeleitä mukaan, laitoin silmät kiinni ja kädet koskettimille.
Kylmät väreet kulkivat käsivarsia pitkin, aloin soittaa.
Soitin. Soitin kuulasta musiikkia. välillä sormeni ja käteni vain liikkuivat, hymyilin.
Musiikin tempo vaihteli, tunnelma vaihteli, sävellajit vaihtelivat.
Huomasin, että liikuin musiikin mukana ja hytkyin penkillä, huomasin, että aloin lähes nauraa.... kyyneleet tulivat silmiin, lähes itkin.
Jos joku olisi nähnyt.... olisivat epäilykset heränneet :)
Olin täynnä valkoista valoa.
Soitin, annoin musiikin tulla ja nautin, kunnes soitto luonnollisesti loppui.
Hymyilin, naurahdin, kiitin enkeleitä.
Sillä Heitä todella oli, musiikki tuli enkeleiltä.
Teki mieleni syleillä koko maailmaa.
Mieleni on puhdas, rauhallinen ja onnelinen.
Enkelimusiikkia.
Uskomatonta. Ihanan vapauttavaa.
<3
Näytetään tekstit, joissa on tunniste enkelit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste enkelit. Näytä kaikki tekstit
maanantai 11. huhtikuuta 2011
tiistai 29. maaliskuuta 2011
Enkeleitä ja pikkupiruja
Arkkienkeli Rafael, lentäisitkö äitini luokse ja auttaisit parantavalla smaragdin vihreällä valollasi kestämään kipuja?
Enkeleitä on matkalla koko ajan ja kaikkialla. Toiset näkevät heitä kaikkialla, toiset vaistoavat. Jotkut eivät uskalla tunnustaa nähneensä, jotkut eivät usko. Yhtä kaikille on se, että kaikesta huolimatta enkeli on heidän vierellään. Kyllä, juuri nytkin vieressäsi on enkeli, ainakin yksi, montakin. Joillekin jo pelkkä tieto enkelin länäolosta saa rauhoittavan tunteen leviämään läpi kropan. Mutta jotkut haluavat silti taistella vastaan. "Ei enkeleitä ole, ei vieressäni ole sellaista. En voi nähdä näkymätöntä, tuntea olematonta." Siitäkin huolimatta enkeli on siinä vierellä.
Olen tehnyt jonkin verran työtä oppiakseni enkeleistä jotain. Siltikään en tiedä paljon mitään. Tiedän kuitenkin sen, että olen heiltä apua saanut. Olen saanut apua niin henkisissä kuin fyysisissäkin vaivoissa, tukea ratkaisujen hetkellä, ja joskus enkeli on heittänyt tielleni esteen, koska suunta on ollut väärä. En ole varma olenko nähnyt enkeliä koskaan. Mahdollisesti, mutta vannomaan en voi mennä. Vaikka en heitä läheskään aina näe, voin tuntea ihanan rauhoittavan voiman joka on läsnä.
Kiireisessä elämässä helposti unohtaa pysähtyä. Tänään päätin pysähtyä koulumatkalla linja-autossa. Suljin silmäni ja pyysin enkeleiltä siunausta päivään. Pari minuuttia, niin oloni oli taas rauhallinen ja onnellinen. Se onnellisuus ei ole tavallista onnellisuutta, se on jotain suurempaa. Niin suurta, että haluan jakaa sen muiden kanssa. Onneksi minulla on rakkaita läheisiä, joiden kanssa se on mahdollista. Enkeleiden ja muiden henkisten harjoitusten avulla olen löytänyt itseäni. Matka on vielä aivan alussa, mutta ilman näitä asioita minua ei ehkä enää tässä olisi. Universaali Rakkaus ja rakkaudellinen energia ovat pelastaneet minut tuholta. Pyyteetön rakkaus on antanut voimaa elää. Se on antanut myös voimaa jakaa rakkautta muillekin!
www.rakkaudentahti.net kertoo paljon ihania asioita enkeleistä ja mahdollisuuksista heidän kanssaan. Sitä kautta minäkin opiskelen ja opettelen elämään enkeleiden keskellä. Sillä eroon heistä ei pääse, enkä tahtoisikaan.
Avaa sinäkin sydämesi ja pyydä enkeliä antamaan puhdistavan valonsa tehdä sinut onnelliseksi.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)