Niin se tämäkin vuosi alkaa olla pian lopuillaan. Tulee aika luopua vuoden 2012 painolastista. Tulee aika antaa anteeksi ja katsoa valoisin mielin 2013 vuoden valoon.
Anna sinäkin itsellesi anteeksi.
Anna itsellesi parempi huominen pudottamalla taakkasi pois harteilta.
Anna itsellesi lupa luopua.
Luopumisen tuska voi olla suuri, mutta palkinto siitä on valtava. Sen teet vain itsesi vuoksi. Oman elämäsi ja elämän ilon vuoksi.
Elämä on täynnä rakkautta ja iloa. Enkeleiden laulua ja sammalten tuoksua.
Pidä rakkaus sydämessäsi. Käytä rakkautta. Käyttämällä rakkaus lisääntyy niin itseäsi kuin ympäröiviä ihmisiä kohtaan.
Ole itsellesi armollinen.
Rakasta, elä, nauti!
Voit itse päättää kumpaa elämässäsi vahvistat: onnettomuutta vai onnea. Kumpi kuulostaa mukavammalta vaihtoehdolta ?
<3 Starduster
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Heräsikö ajatukset? Jaa ne meille muillekin !