Elämässä on ihanan paljon asioita, joita voi rakastaa:
Kuten vaikka hetkeä, kun istahtaa aidalle rakkaan viereen , kun auton renkaat on vaihdettu.
Tai vaikka kun istahtaa lattialle rapsuttamaan koiraa.
Tai kun vain istuu rakkaan vieressä, mielessä vain ajatus pienestä pususta.
Tai kun huomaa, että aamulla paistaa aurinko, eikä sadakaan vettä.
Tai kun kaivaa lapsensa kanssa hiekkalaatikon täyteen tunneleita ja rakentaa tulivuoria ja sormet paleltuvat kevään kylmästä hiekasta.
Tai kun huomaa, miten luonnon valon väri on muuttunut keväiseksi
Tai kun huomaa, että leskenlehdet alkavat valloittaa luontoa.
Tai kun näkee metsässä menninkäisten tanssivan.
Mitä asioita sie elämässä rakastat?
Rakastan herätä aamulla kiireettömästi ja nauttia aamukahvin rauhassa yksin, ennen kuin muut ovat heränneet.
Rakastan sitä, miten lapseni lähestyy sinua.
Rakastan sitä, miten lapseni katsoo minuun suloisilla silmillään ja hymykuoppa poskessa painuu syvemmäksi.
Rakastan kun viini läikähtää kielelle ja kastelee suun ja levittäytyy pehmeästi koko kroppaan.
Rakastan liu'uttaa sormeani pakaroidesi kaaria pitkin, rakastan peppusi puoliskoja
Rakastan käsivarsiasi, koska ilman niitä kämmenet eivät voisi tehdä sitä kaikkea hyvää, mitä ne tekevät
Rakastan kävellä metsässä ja haistaa tuoreen sammalen tuoksun sateen jälkeen.
Rakastan mennä ulos kesäiseen sateeseen ja nauttia sadepisaroiden osuessa kasvoille.
Rakastan merituulen viimaa kun se tunkeutuu lävitseni seisoessani kalliolla.
Rakastan vapauden tunnetta, jonka löydän meren äärellä.
Rakastan, kun otat minusta tiukasti kiinni, niin että tiedän että olen vain sinun
Rakastan näykkiviä huuliasi niskassa, olkapäillä, poskilla.. kun tiedän, että haluat enemmän.
Rakastan saada rakastaa ja tuntea olevani rakastettu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Heräsikö ajatukset? Jaa ne meille muillekin !