maanantai 28. maaliskuuta 2011

Tervetuloa Tähtisumun tähtisumutehtaaseen

Ystäville. Naapureille. Ohikulkijoille ja muukalaisille.
Korkeille, matalille. Kippuroille ja suorille. 
Ohuille ja leveille. Nauraville ja itkeville. 
Eläville ja kuolleille. Maailmaa matkaaville olennoille.


Tämä blogi on teille kaikille. Täällä nauretaan ja itketään, mutta ennen kaikkea ihmetellään. Esitetään kysymyksiä, joihin ei ehkä ole vastauksia. Kerrotaan elämästä maapallolla. Aivan tavallisesta arjesta.
Joskus enkelin siipien hipaisuista, kivien ja kristallien loisteesta. Universumista.


Tämä blogi on täynnä universaalia rakkautta. 
Tervetuloa, toivottavasti viihdytte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heräsikö ajatukset? Jaa ne meille muillekin !