Niin se tämäkin vuosi alkaa olla pian lopuillaan. Tulee aika luopua vuoden 2012 painolastista. Tulee aika antaa anteeksi ja katsoa valoisin mielin 2013 vuoden valoon.
Anna sinäkin itsellesi anteeksi.
Anna itsellesi parempi huominen pudottamalla taakkasi pois harteilta.
Anna itsellesi lupa luopua.
Luopumisen tuska voi olla suuri, mutta palkinto siitä on valtava. Sen teet vain itsesi vuoksi. Oman elämäsi ja elämän ilon vuoksi.
Elämä on täynnä rakkautta ja iloa. Enkeleiden laulua ja sammalten tuoksua.
Pidä rakkaus sydämessäsi. Käytä rakkautta. Käyttämällä rakkaus lisääntyy niin itseäsi kuin ympäröiviä ihmisiä kohtaan.
Ole itsellesi armollinen.
Rakasta, elä, nauti!
Voit itse päättää kumpaa elämässäsi vahvistat: onnettomuutta vai onnea. Kumpi kuulostaa mukavammalta vaihtoehdolta ?
<3 Starduster
lauantai 29. joulukuuta 2012
sunnuntai 15. huhtikuuta 2012
Elämässä on ihanan paljon asioita, joita voi rakastaa:
Kuten vaikka hetkeä, kun istahtaa aidalle rakkaan viereen , kun auton renkaat on vaihdettu.
Tai vaikka kun istahtaa lattialle rapsuttamaan koiraa.
Tai kun vain istuu rakkaan vieressä, mielessä vain ajatus pienestä pususta.
Tai kun huomaa, että aamulla paistaa aurinko, eikä sadakaan vettä.
Tai kun kaivaa lapsensa kanssa hiekkalaatikon täyteen tunneleita ja rakentaa tulivuoria ja sormet paleltuvat kevään kylmästä hiekasta.
Tai kun huomaa, miten luonnon valon väri on muuttunut keväiseksi
Tai kun huomaa, että leskenlehdet alkavat valloittaa luontoa.
Tai kun näkee metsässä menninkäisten tanssivan.
Mitä asioita sie elämässä rakastat?
Rakastan herätä aamulla kiireettömästi ja nauttia aamukahvin rauhassa yksin, ennen kuin muut ovat heränneet.
Rakastan sitä, miten lapseni lähestyy sinua.
Rakastan sitä, miten lapseni katsoo minuun suloisilla silmillään ja hymykuoppa poskessa painuu syvemmäksi.
Rakastan kun viini läikähtää kielelle ja kastelee suun ja levittäytyy pehmeästi koko kroppaan.
Rakastan liu'uttaa sormeani pakaroidesi kaaria pitkin, rakastan peppusi puoliskoja
Rakastan käsivarsiasi, koska ilman niitä kämmenet eivät voisi tehdä sitä kaikkea hyvää, mitä ne tekevät
Rakastan kävellä metsässä ja haistaa tuoreen sammalen tuoksun sateen jälkeen.
Rakastan mennä ulos kesäiseen sateeseen ja nauttia sadepisaroiden osuessa kasvoille.
Rakastan merituulen viimaa kun se tunkeutuu lävitseni seisoessani kalliolla.
Rakastan vapauden tunnetta, jonka löydän meren äärellä.
Rakastan, kun otat minusta tiukasti kiinni, niin että tiedän että olen vain sinun
Rakastan näykkiviä huuliasi niskassa, olkapäillä, poskilla.. kun tiedän, että haluat enemmän.
Rakastan saada rakastaa ja tuntea olevani rakastettu.
Kuten vaikka hetkeä, kun istahtaa aidalle rakkaan viereen , kun auton renkaat on vaihdettu.
Tai vaikka kun istahtaa lattialle rapsuttamaan koiraa.
Tai kun vain istuu rakkaan vieressä, mielessä vain ajatus pienestä pususta.
Tai kun huomaa, että aamulla paistaa aurinko, eikä sadakaan vettä.
Tai kun kaivaa lapsensa kanssa hiekkalaatikon täyteen tunneleita ja rakentaa tulivuoria ja sormet paleltuvat kevään kylmästä hiekasta.
Tai kun huomaa, miten luonnon valon väri on muuttunut keväiseksi
Tai kun huomaa, että leskenlehdet alkavat valloittaa luontoa.
Tai kun näkee metsässä menninkäisten tanssivan.
Mitä asioita sie elämässä rakastat?
Rakastan herätä aamulla kiireettömästi ja nauttia aamukahvin rauhassa yksin, ennen kuin muut ovat heränneet.
Rakastan sitä, miten lapseni lähestyy sinua.
Rakastan sitä, miten lapseni katsoo minuun suloisilla silmillään ja hymykuoppa poskessa painuu syvemmäksi.
Rakastan kun viini läikähtää kielelle ja kastelee suun ja levittäytyy pehmeästi koko kroppaan.
Rakastan liu'uttaa sormeani pakaroidesi kaaria pitkin, rakastan peppusi puoliskoja
Rakastan käsivarsiasi, koska ilman niitä kämmenet eivät voisi tehdä sitä kaikkea hyvää, mitä ne tekevät
Rakastan kävellä metsässä ja haistaa tuoreen sammalen tuoksun sateen jälkeen.
Rakastan mennä ulos kesäiseen sateeseen ja nauttia sadepisaroiden osuessa kasvoille.
Rakastan merituulen viimaa kun se tunkeutuu lävitseni seisoessani kalliolla.
Rakastan vapauden tunnetta, jonka löydän meren äärellä.
Rakastan, kun otat minusta tiukasti kiinni, niin että tiedän että olen vain sinun
Rakastan näykkiviä huuliasi niskassa, olkapäillä, poskilla.. kun tiedän, että haluat enemmän.
Rakastan saada rakastaa ja tuntea olevani rakastettu.
torstai 6. lokakuuta 2011
(kopioitu)
Näkemys koiran tarkoituksesta ... ... ...
Eläinlääkärinä toimiessani minut kutsuttiin kerran tutkimaan erästä Irlanninsusikoiraa. Koiran omistajat; pariskunta ja heidän 6-vuotias poikansa, olivat kaikki hyvin kiintyneitä lemmikkiinsä. Tutkittuani koiran totesin, että se oli kuolemassa syöpään. Kerroin perheelle, että en voinut tarjota tälle vanhalle ja rakastetulle koiralle mitään muuta kuin eutanasian. Koira voitaisiin saattaa viimeiselle matkalleen heillä kotona, turvallisesti, omien ihmisten ympäröimänä. Seuraavana päivänä, kun menin nukuttamaan koiraa, tunsin tutun kuristavan tunteen kurkussani. Pikkupoika vaikutti rauhalliselta silittäessään vanhaa koiraa viimeistä kertaa. Muutamassa minuutissa koiravanhus nukahti rauhallisesti viimeiseen uneen. Istuimme hetken yhdessä puhellen siitä surullisesta tosiasiasta, että eläimet elävät paljon lyhyemmän ajan kuin ihmiset.
Silloin poika sanoi: "Minä tiedän miksi". Yllättyneinä me kaikki jäimme kuuntelemaan. Se, mitä hän sanoi seuraavaksi, hätkähdytti minua. En ollut koskaan kuullut yhtä lohduttavaa selitystä.
Poika jatkoi:
"Ihmiset syntyvät siksi, että he oppisivat, miten eletään hyvä elämä. Että rakastetaan ja ollaan kilttejä toisille. Mutta koiratpa osaavat jo tämän. Siksi niiden ei tarvitse elää niin pitkään."
Illalla laadin listan siitä, mitä ihmiset voivat oppia koiralta:
* Kun rakkaasi tulevat kotiin, mene aina iloisena tervehtimään
* Älä koskaan kieltäydy huviajelusta
* Kokemus raikkaasta ilmasta ja tuulesta kasvoillasi on silkkaa hurmiota
* Ota nokosia * Venyttele ennen ylösnousua
* Juokse, telmi ja leiki päivittäin
* Hae huomiota ja anna ihmisten koskettaa sinua
* Vältä puremista silloin kun pelkkä murahdus riittää
* Lämpiminä päivinä pysähdy makailemaan pehmeällä nurmella
* kuumina päivinä juo runsaasti vettä ja lepäile varjoisan puun katveessa
* Kun olet onnellinen, tanssi ympäriinsä ja heiluta koko kehoasi
* Riemuitse pitkän kävelyn tuottamasta ilosta
* Ole uskollinen
* Älä koskaan teeskentele olevasi jotain muuta kuin mitä olet
* Jos jokin tarvitsemasi on haudattu syvälle, kaiva kunnes löydät sen
* Jos jollakulla on huono päivä, ole hiljaa lähellä ja nyhjäise hellävaraisesti
* NAUTI JOKAISEN PÄIVÄN JOKAISESTA HETKESTÄ!
Näkemys koiran tarkoituksesta ... ... ...
Eläinlääkärinä toimiessani minut kutsuttiin kerran tutkimaan erästä Irlanninsusikoiraa. Koiran omistajat; pariskunta ja heidän 6-vuotias poikansa, olivat kaikki hyvin kiintyneitä lemmikkiinsä. Tutkittuani koiran totesin, että se oli kuolemassa syöpään. Kerroin perheelle, että en voinut tarjota tälle vanhalle ja rakastetulle koiralle mitään muuta kuin eutanasian. Koira voitaisiin saattaa viimeiselle matkalleen heillä kotona, turvallisesti, omien ihmisten ympäröimänä. Seuraavana päivänä, kun menin nukuttamaan koiraa, tunsin tutun kuristavan tunteen kurkussani. Pikkupoika vaikutti rauhalliselta silittäessään vanhaa koiraa viimeistä kertaa. Muutamassa minuutissa koiravanhus nukahti rauhallisesti viimeiseen uneen. Istuimme hetken yhdessä puhellen siitä surullisesta tosiasiasta, että eläimet elävät paljon lyhyemmän ajan kuin ihmiset.
Silloin poika sanoi: "Minä tiedän miksi". Yllättyneinä me kaikki jäimme kuuntelemaan. Se, mitä hän sanoi seuraavaksi, hätkähdytti minua. En ollut koskaan kuullut yhtä lohduttavaa selitystä.
Poika jatkoi:
"Ihmiset syntyvät siksi, että he oppisivat, miten eletään hyvä elämä. Että rakastetaan ja ollaan kilttejä toisille. Mutta koiratpa osaavat jo tämän. Siksi niiden ei tarvitse elää niin pitkään."
Illalla laadin listan siitä, mitä ihmiset voivat oppia koiralta:
* Kun rakkaasi tulevat kotiin, mene aina iloisena tervehtimään
* Älä koskaan kieltäydy huviajelusta
* Kokemus raikkaasta ilmasta ja tuulesta kasvoillasi on silkkaa hurmiota
* Ota nokosia * Venyttele ennen ylösnousua
* Juokse, telmi ja leiki päivittäin
* Hae huomiota ja anna ihmisten koskettaa sinua
* Vältä puremista silloin kun pelkkä murahdus riittää
* Lämpiminä päivinä pysähdy makailemaan pehmeällä nurmella
* kuumina päivinä juo runsaasti vettä ja lepäile varjoisan puun katveessa
* Kun olet onnellinen, tanssi ympäriinsä ja heiluta koko kehoasi
* Riemuitse pitkän kävelyn tuottamasta ilosta
* Ole uskollinen
* Älä koskaan teeskentele olevasi jotain muuta kuin mitä olet
* Jos jokin tarvitsemasi on haudattu syvälle, kaiva kunnes löydät sen
* Jos jollakulla on huono päivä, ole hiljaa lähellä ja nyhjäise hellävaraisesti
* NAUTI JOKAISEN PÄIVÄN JOKAISESTA HETKESTÄ!
keskiviikko 21. syyskuuta 2011
Minun päivänkakkara-ajatukseni odottavat, että voisivat olla totta.
Miten maailma voisikin olla parempi paikka ja kauniimpi kaikille, jos sille antaisi mahdollisuuden.
Miten vaikeaa sen mahdollisuuden antaminen on, kun ei sitä osaa, vaikka kuinka yrittää.
Mutta siitä huolimatta on muutama asia, joita voi viljellä joka päivä. Eivät ne ehkä koko maailmaa pelasta mutta jonkun ihmisen päivän tai edes pienen hetken ne voivat pelastaa.
Hymy, kiitos, ole hyvä ja Olet rakas.
Jos nuo voisi vielä tehdä konkreettisesti joka päivä:
Hymy, suukko, halaus ja Olet rakas, kunnioitan Sinua ja arvostan elämääsi. Kiitän siitä hyvästä. Kiitos, että olet.
Jos konkreettisesti nuo asiat osaisi ja voisi tehdä joka päivä... maailma olisi ehkä edes rikkahippusen kauniimpi ja onnellisempi paikka. Onneksi ne voi tehdä edes virtuaalisesti ja telepaattisesti.
Mutta ehkä jonain päivänä ihmiset osaavat elää kauniisti
Siihen saakka on tyydyttävä elämään itse niin, kuin toivoisi muidenkin elävän.
Ainakin osittain.
Kauniita ajatuksia kaikkien päähän.
Mutta ehkä jonain päivänä ihmiset osaavat elää kauniisti
Siihen saakka on tyydyttävä elämään itse niin, kuin toivoisi muidenkin elävän.
Ainakin osittain.
Kauniita ajatuksia kaikkien päähän.
maanantai 5. syyskuuta 2011
Raskaus- ja vauva-ajan traumat
Viime aikoina olen törmännyt usein vauvoihin mitä erilaisemmissa paikoissa ja yhteyksissä. Tai sitten vain olen kiinnittänyt siihen huomiota enemmän, kuin aikaisemmin.
Eräänä päivänä metrossa pieni 6kk ikäinen ponteva poika istui äitinsä sylissä minua vastapäätä. Tuijotti tuimasti, kurtisti otsaansa, suukin meni mutrulle. Tiukka ilme. Sitten otti kiinni vanhan sateenvarjoni kahvasta ja alkoi koputtaa sitä lattiaan. Vieläkin tuijotti. Suloinen poika.
Bussissa on tullut vastaan toinen toistaan suloisempia pieniä öhkömönkiäisiä.
Lähipiirissä on tullut perheenlisäystä, ihana asia.
Vanhoista ystävistä moni on saanut toisen tai kolmannen lapsensa.
Televisiosta tulee vauvaohjelmia.
Ja niin edelleen.
Minulla on yksi, edelleen se yksi ja ainoa rakas lapsi, jonka rakkaudella ja yksin maailmaan rakensin. Tai no ei tietenkään aivan yksin, mutta henkisesti yksin.
Sanotaan, että raskausaika on elämän onnellisinta aikaa. Tuleva äiti säteilee ja loistaa ja iho voi hyvin, koko paketti voi hyvin. Mutta onko näin? Olisikin ollut. Raskausaika n. 5 vuotta sitten oli helvettiä.
Ensinnäkin n. 10 viikon kieppeillä kävin verenvuodon takia sairaalassa jossa tylysti tokaistiin, että se nyt oli niin alussa, joka 3. menee kesken, ei täällä mitään ole. Jos se vasta oli ensimmäinen yritys niin koittakaa uudestaan, tämä on aivan tavallista. Niin, kai keskenmenot tavallisia lääkäreille ovat, mutta ei ensimmäistä kertaa raskaana olevalle. Viikon päästä lääkäri totesi sydämen sykkeen, joka ei ollut minun, väpättävän hurjaa vauhtia. Eli turha diagnoosi. Edelleen papereissani lukee diagnoosina keskenmeno... noh, tässä tämä tyttö vieressäni nukkuu onnellista unta ja herää huomenna aamulla mennäkseen päiväkotiin.
Hurja alku.
Sairauteni takia jouduin käymään n. 10 päivän välein sikiön sydämen seurannassa. Jos siellä olisi ollut poikkeavuuksia, olisi joko raskaudenkeskeytys tai leikkaus-riippuen siitä, missä vaiheessa raskaus oli- ollut kiireellinen. Onneksi ei mitään ollut. Mutta se, että sain käydä kaikki yksin, vaikka siinä vaiheessa tulevan lapsen isä oli vielä saman katon alla, ei tehnyt asiaa mitenkään kevyemmäksi. Minulta oli löydyttävä tarvittava rohkeus ja voima kulkea yksin läpi monen kuukauden epävarmuus ja pelko, tuleeko lapsi, jos, onko terve, tarvitaanko leikkaus, jos, onnistuuko se vai ei... jnejne. Lisänä oman tilani seuraaminen. Muuta ongelmaa ei ollut, kuin hervottomat rytmihäiriöt ja henkisen hyvinvoinnin hiipuminen.
No, tyttö tuli kuin tulikin maailmaan. Synnytinkin yksin. Lapsen isä lähti kotiin ja treenivuorolle ja minä jäin yksin kipujeni kanssa laskemaan minuutteja samalla kun kätilöt laskivat senttejä. Lapsen isä saapui vasta kun lapsi oli jo kylvetettävänä.
"Ommellaanpa sinut, niin sitten saat vauvan syliin ja tuomme synttärikahvit. Annetaan vauvan imeä sitten kun menet osastolle" Ensimmäinen huoleni:" tuleeko siitä enää kaunista?" Hih, tarkoitin tietenkin alapäätäni, onko pimpsi ruhjoutunut muodottomaksi ja tuntemattomaksi, tunteeko se enää mitään.... Olisin tietysti vaihtoehtoisesti voinut kysyä, onko vauva terve. Olin väsynyt ja nälkäinen, halusin nukkua, mutta yritin väkisin valvoa, jotta vauva saisi imeä. Ihmettelin, miksi sitä ei annettu koittaa heti.
Kahvin jälkeen oli hetki aikaa olla vielä salissa ja n. 1.45 min synnytyksen jälkeen sain koittaa n. 5 min imettämistä. Sitten äkkiä pyörätuolilla osastolle.
Osasto 13, ikkunan viereinen sänky.
"Nuku nyt, tuon vettä, koita juoda koko kannullinen muutamassa tunnissa. Vien vauvan tuonne vauvalaan" Minähän nukuin. Olin tokkurassa, enkä tajunnut mistään mitään. Olisin tietenkin halunnut lapseni viereeni, edes omaan sänkyynsä viereeni!!" klo oli n. puoli yö. Aamulla 8 jälkeen kätilö/hoitaja toi vauvan ja sanoi, että vauvalla taitaa olla nälkä. MITÄ!! 8 tunnin päästä vasta! Olin kiukkuinen. Ja kiukkuisemmaksi tulin, kun kuulin, että vauva oli jo kolmeen kertaan(muistaakseni)saanut pullosta maitoa!
EIEIEIEIEI! ajattelin, mutta en osannut protestoida, ajattelin, että kai ammattilainen hommansa osaa... Mutta ei, vauva ei huolinut rintaa. käänsi päänsä pois...Vähitellen, useiden yritysten kautta vauva oppi , että imeä pitää minusta, ei pullosta. Mutta ei osannut ottaa oikeaa otetta. Stimulaatiota tuli liian vähän, jotta vauva olisi mitään maitoa saanut. Lisämaitoa annettiin koko ajan. Minä itkua väänsin kivusta ja surusta ja kolmas päivä kun koitti, ei maito ollut vieläkään noussut.
Kukaan ei ihmetellyt, kukaan ei kertonut miksi. Minä syytin vain pulloa.
Maito nousi juuri kun olin lähdössä kotiin. Tai, no, yritti nousta. Olipa kiva lähteä kotiin, kun hakemaan tuli isäni, joka oli vieläkin aivan kauheassa krapulassa ja lapsen isä, joka oli vähän vähemmän krapulassa. Teki mieli sanoa, että mie jään vielä tänne. Ed. päivänä olin sanonut, että tänne ei saa tulla hakemaan ylimääräisiä.
Noh, kotona oli siistiä mutta se jäikin siihen.
Imetysmaratoonit alkoivat. Helvetilliset. Tunti, tunti, tunti, tunti......tunti toisensa perään ja välillä lisämaitoa. "Anna imeä, kyllä se maito sieltä tulee" HAH! kuukauden jälkeen olin henkisesti niin poikki, että vain itkin. En saanut nukuttua, vauvakaan ei nukkunut. En saanut ruokittua omaa lastani. 1,5 kk kohdalla tein päätöksen. Osittaisimetän 2 kk asti ja sitten lopetan. Olin huono äiti. En voinut ruokkia lastani. Tänään tiedän miksi. Silloin en. Jos joku olisi minulle kertonut aikaisemmin, että en välttämättä edes pysty imettämään ollenkaan, olisi kaikki ollut ehkä helpompaa. Tai olisi sanonut, että minulla on todennäköisesti vaikeuksia sen asian kanssa, mutta ei. "jokainen äiti pystyy imettämään, jos vain haluaa"
Paskat. Tänä päivänä tiedän, että minulla on syy, jonka takia imettäminen ei onnistu ehkä koskaan, jos vielä lapsen saan, kiitos lääkärin, joka asian toi esille puolivahingossa. juma, siinä meni lopullinenkin naiseus. Mutta tuo tieto olisi helpottanut aikoinaan omaa syyllistämistä. Aina minulla on ollut ongelmia hyväksyä "naiselliset" muotoni, mutta että ei pysty ruokkimaan omaa lastaan...... SE oli kova paikka.
No, ongelmat eivät tietenkään rajoittuneet vain tuohon. Ensinnäkään vauva ei nukkunut. Heräili 10-15 kertaa yössä ja lopulta minä en enää osannut nukahtaa, kun odotin jo seuraavaa heräämistä. Aloin saada masennuksen piirteitä. Olin edelleen yksin. Asuin lapsen isän kanssa saman katon alla, mutta käytännössä olin yksin 24/7 lapsen kanssa, siivosin, tein ruokaa, pesin pyykkiä, kävin kaupassa.... hoidin kaiken. Mutta itseäni en enää jaksanut. Miksi olisinkaan? Kenen takia? Itseni ja lapseni. Silloin en jaksanut hoitaa kuin lapseni. Nukahdin kesken leikkien lattialle, nukahdin ruokapöytään, kun olin laittamassa lusikkaa vauvan suuhun, nukahdin jopa vessanpöntölle. Koskaan en vaarantanut lapseni terveyttä. Paitsi silloin, kun nukahdin vääriin paikkoihin. Vahingossa. Sekin olisi ollut ennaltaehkäistävissä.
Vauvan ollessa puolivuotias, tuli muutto isompaan asuntoon. Tein sen käytännössä yksin. Se muutto oli käytännössä ero.
Sain kotityöntekijän käymään 1 viikossa 1,5 tuntia kerrallaan, sain nukuttua, siivottua, ulkoiltua, ja ennenkaikkea keskustella aikuisen, järkevän aikuisen kanssa. Elämä oli helvettiä. Olin yksin. tukiverkkoa ei ollut tai oli, mutta monen sadan kilometrin päässä. Tuntui, että kukaan ei ymmärtänyt miten lopussa olin.
Tuli joulu ja olimme minun kotonani ja siskoni luona. Nukahdin keskelle olohuoneen lattiaa ja nukuin oikeastaan 3 vuorokautta. Vähän ajan päästä diagnosoitiin keskivaikea/vaikea masennus.
En muista lapseni ensimmäisestä vuodesta juuri muuta, kuin mitä tähän olen kirjoittanut.
En muista miten ja missä lapseni otti ensiaskeleensa,
mikä oli ensimmäinen sana
milloin ja mitä söi
milloin kierähti ympäri
en muista lapseni kehitystä ollenkaan.
Alan muistaa asioita vasta sitten, kun olen ollut vahvasti lääkitettynä mielialalääkkeillä, lapsen ollessa pitkälle toisella ikävuodella.
Äidinrakkaus... se kehittyi vasta lapseni ollessa 2 vuotias, tai ainakaan sitä en aikaisemmin muista.
Nyt minusta on vaikea katsoa vauvoja. Vaikea koskea.
Ennenkaikkea vaikea nähdä sitä onnen ilmettä, joka tuoreen äidin silmistä loistaa. Se on asia, josta minä en tiedä mitään.
Että haluaisinko vielä lapsia?
Kyllä. Haluaisin yhden, mutta en tiedä voinko saada enää lapsia. En halua lasta, jos joudun sen tekemään yksin. En jaksa.
Pelkään.
Tällä hetkellä taidan olla valmis käsittelemään tämän asian loppuun ja rakastaa tuota kohta 5-vuotiasta HELPPOA lastani koko sydämestä. Kyllä vain, se on helppo lapsi nykyään <3 Tai sitten minä osaan katsoa asioita eri silmillä, kuin vuosia sitten.
Katkeraa tekstiä, mutta totta.
Rakkaudella,
StarDust
keskiviikko 13. heinäkuuta 2011
tiistai 12. heinäkuuta 2011
Tämä hetki....
...
kun kissa venyttelee keltaisella räsymatolla, toinen kissa kehrää nojatuolilla.
kun odotan tyttären saapuvan leikeistä kotiin
kun odotan rakkaani saapuvan koiransa kanssa
kun saan odottaa heitä kaikkia.
Kun tiedän, että kohta saan halata kaikkia,
kun tiedän, että saan rakastaa ja olla onnellinen.
Kun tiedän, miten kesän tuoksut vaeltavat nenääni pitkin koko kroppaani jota sielukas musiikki rauhoittaa.
Kun tiedän, miten taivaalliset enkelit ja metsän keijut tanssivat vierelläni.
Tartun hetkeen. Olen. Onnellinen.
Olen
Olemassa
Minä olen.
Teidän kanssanne, teidän avullanne, rakkaani
minä olen
kun kissa venyttelee keltaisella räsymatolla, toinen kissa kehrää nojatuolilla.
kun odotan tyttären saapuvan leikeistä kotiin
kun odotan rakkaani saapuvan koiransa kanssa
kun saan odottaa heitä kaikkia.
Kun tiedän, että kohta saan halata kaikkia,
kun tiedän, että saan rakastaa ja olla onnellinen.
Kun tiedän, miten kesän tuoksut vaeltavat nenääni pitkin koko kroppaani jota sielukas musiikki rauhoittaa.
Kun tiedän, miten taivaalliset enkelit ja metsän keijut tanssivat vierelläni.
Tartun hetkeen. Olen. Onnellinen.
Olen
Olemassa
Minä olen.
Teidän kanssanne, teidän avullanne, rakkaani
minä olen
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)